بزرگترین پروژه فرهنگی لارستان؛ نیازمند تأمین بودجه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 2049
نویسنده : لارستان بزرگ

 

ساختمان کتابخانه مرکزی لارستانمیلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس اداره کتابخانه های لارستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی50 درصدی کتابخانه مرکزی شهر لار، گفت: متأسفانه بدلیل نبود اعتبارات کافی، عملیات احداث این پروژه مهم فرهنگی از سال 91 نیمه کاره رها شده است.

محمد معتمدیان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه عملیات ساختمان کتابخانه مرکزی شهر لار بعنوان بزرگترین مجتمع علمی فرهنگی این شهرستان از سال 89 در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع آغاز شده است، اظهار داشت: متأسفانه این پروژه از تابستان 91 بدلیل کمبود اعتبار و عدم تخصیص بودجه لازم نیمه کاره رها شده است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح احداث کتابخانه مرکزی شهر لار از مصوبات سفر هیئت دولت قبل به لارستان است، افزود: عملیات احداث آن با اعتبار مصوب 5 میلیارد ریالی در دو طبقه و با دو کاربری اداری و کتابخانه ای شوع شد که در آن زمان با تخصیص اعتبار 300 میلیون تومانی پروژه پیشرفت خوبی داشت.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی لارستان با اشاره به اینکه 50 درصد پیشرفت فیزیکی کتابخانه مرکزی شهر لار با 300 میلیون تومان در آن زمان صورت پذیرفت، تصریح کرد: متأسفانه بدلیل نبود اعتبارات کافی، عملیات احداث این پروژه مهم فرهنگی از سال 91 نیمه تمام رها شده است.

این مسئول با ابراز تأسف از عدم تخصیص اعتبار جهت اتمام این پروژه ملی، خاطر نشان کرد: پروژه ای که در آن زمان با 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسید، به دلیل تعلل در اختصاص بودجه و همچنین تورم چند سال اخیر، در حال حاضر با هزینه ای بیشتر باید ساخته شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات 2 درصد نفت و گاز یا تملک و داریی استان بودجه مورد نیاز بزرگترین پروژه علمی فرهنگی لارستان تأمین شود.

ساختمان کتابخانه مرکزی لارستان

 

معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با بیان اینکه با اتمام این پروژه بزرگ فرهنگی و تجهیز آن به امکانات مکانیزه و مدرن بسیاری از مشکلات مراجعین برطرف خواهد شد، افزود: در حال حاضر در مقاطع مختلف برخی از کتابخانه های ما از قبیل کتابخانه عمومی "گنج شایگان" دارای محدودیت مکانی و منابع است.

معتمدیان با گلایه از مسئولین مسکن و شهرسازی این شهرستان به عنوان مجری این پروژه بدلیل عدم همکاری در ادامه پروژه کتابخانه مرکزی شهر لار، تصریح کرد: با توجه به تخصیص اعتبار حدود 3 میلیار و 500 میلیون ریال از اعتبارات استانی و ماده 180 و2 درصد نفت وگاز، ولی متأسفانه این نهاد هیچگونه اقدامی در جهت شروع عملیات احداث این پروژه صورت نداده است.

وی با ابراز تأسف از نبود حصار در فضای اطراف این پروژه، عنوان کرد: بدلیل محصور نبودن این ساختمان نیمه کاره، زمینه تجمع اراذل و معتادان در این مکان فراهم شده و به لحاظ مسائل امنیتی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

ساختمان کتابخانه مرکزی لارستان

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی لارستان با اشاره به اینکه با افزایش متراژ فضای کتابخانه ای، تعداد پرسنل اداری شهرستان لارستان نیز افزایش می یابد، اضافه کرد: به اعزای هر 2 هزار نفر عضو، یک نیروی ستادی به اداره کتابخانه های لارستان افزوده می شود.

معاون مدیرکل و رئیس اداره کتابخانه های لارستان با اشاره به اینکه با آماده سازی این مکان، زمینه ای برای گسترش و رونق فعالیت های فرهنگی در لارستان فراهم می شود، تصریح کرد: با ایجاد این مرکز زمینه ای برای توسعه بیشترخدمات و فعالیتهای فرهنگی  کتاب وکتابخوانی در شهرها و روستاهای تابعه  فراهم می شود.

 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترین پروژه فرهنگی لارستان؛ نیازمند تأمین بودجه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com